7 Şubat 2013 Perşembe

DANTEL ELBİSE...

Uzunca bir aradan sonra karşınızdayım efendim:-))
Biliyorum hepiniz beni çok özlediniz:-))
Evet yine kontrast bir dantel elbise..Danteli nekadar çok sevdiğimi anlamayan kalmadı..:-))Ama bu seferki beyaz astar üzerine siyah dantel ve kabarık mı kabarık:-))Bu tarz elbiseleri çok seviyorum,
Çok şirin.Tabii olduğunuzdan daha kilolu gözüküyorsunuz ama olsun:-))
Artık Sonbahar/Kış sezonunu kapatıyoruz.Vitrinler  2013 İlkbahar/Yaz Sezonunun açılışına başladılar yavaş yavaş..İndirim reyonları daha aza indi.Ama eğer indirimlerden yararlanıyım ve şu dantel elbiseyi acaba alsam mı?Modası gelecek sene geçer mi?diye düşünüyorsanız bence hiç düşünmeyin.Gelecek sene de dantel eminim yine vitrinleri süsleyecek.
2013 İlkbahar/Yaz Sezonunun da ilk göze çarpanlardan bahsedeyim biraz...SİYAH-BEYAZ...!Evet siyah ve beyaz çizgli gömlek ,pantalon,etek,....çok trend olacak bu sezon..!Veeee  ZÜMRÜT YEŞİLİ...!Bayılıyorum bu renge ..Esmer ,sarısın,..her kadına yakışan bir renk..Ayakkabılar bu sezon sivriliyor hanımlar.:-))STILETTO lar platformların yerini alıyor:-))

İlerleyen zamanlarda bu sezonun trenlerinden sık sık bahsedeceğim:-))
Evet efendim ...Bugünlük bukadar:-(( Kendinize çok ama çok iyi bakın .HOŞÇAKALIN..











  • ELBİSE :ZARA
  • CEKET :TWIST
  • AYAKKABI :DIVARESE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder